Известие

Collapse
No announcement yet.

Губи антифриз

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Губи антифриз

    Колеги,помагайте.Губи по около 1 литър антифриз на четири дни.Много трудно загрява,ама като гледам горе долу при всички е така.Няколко човека вече залягаме отдолу,слагах встници,найлони и какви ли не простотий само и само да видя от къде тече.Че тече..тече,но не се разбира от къде.Някои да е имал същият проблем или да има идея как да открия загубата?
    Под двете стелки е сухо,под автомобила също...че и мокета вдигах..сухо е.
    Благодаря
    Last edited by Linkestis; d.m.y г., 16:03.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

  • #2
    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
    Колеги,помагайте.Губи по около 1 литър антифриз на четири дни.Много трудно загрява,ама като гледам горе долу при всички е така.Няколко човека вече залягаме отдолу,слагах встници,найлони и какви ли не простотий само и само да видя от къде тече.Че тече..тече,но не се разбира от къде.Някои да е имал същият проблем или да има идея как да открия загубата?
    Под двете стелки е сухо,под автомобила също...че и мокета вдигах..сухо е.
    Благодаря
    Колега, знам че слагат антифриз със силен оцветител, който показва ако има теч. Имам астра/опел/, който имаше същия проблем. Течеше от водната помпа върху генерацията, испаряваше се и не се разбираше от къде е проблема, а с зеления антифриз веднага показа.
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/

    Comment


    • #3
      Виж как е филтъра за купето

      Comment


      • #4
        Кората под двг махнал ли си я щото тя е като лиген и 5 литра антифриз може да събере?
        Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
        Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

        Comment


        • #5
          За антифриза не мога да ти кажа,на мен не ми губи,а за загряването смени си термостата и ще почне да ти загрява по бързо
          166 2.4JTD 140PH

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от umax Покажи съобщение
            Виж как е филтъра за купето
            Хммм да си кажа честно филтъра го смених преди една седмица.Стори ми се леко влажен,тъй като уплътнението на пластмасата,която държи самият филтър беше подгънато.И водата от предното стъкло се стича точно там.Обаче като го казваш това,имаш ли наум проблем със самият радиатор?За съжаление сега е тъмно иначе веднага излизам да го видя.

            Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
            Кората под двг махнал ли си я щото тя е като лиген и 5 литра антифриз може да събере?
            Ами да като сменявах маслото,и аз се взирах и майстора,ама нъцки..
            Last edited by Linkestis; d.m.y г., 19:51.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
              Хммм да си кажа честно филтъра го смених преди една седмица.Стори ми се леко влажен,тъй като уплътнението на пластмасата,която държи самият филтър беше подгънато.И водата от предното стъкло се стича точно там.Обаче като го казваш това,имаш ли наум проблем със самият радиатор?За съжаление сега е тъмно иначе веднага излизам да го видя.
              Ами да точно това имам предвид

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                Колеги,помагайте.Губи по около 1 литър антифриз на четири дни.Много трудно загрява,ама като гледам горе долу при всички е така.Няколко човека вече залягаме отдолу,слагах встници,найлони и какви ли не простотий само и само да видя от къде тече.Че тече..тече,но не се разбира от къде.Някои да е имал същият проблем или да има идея как да открия загубата?
                Под двете стелки е сухо,под автомобила също...че и мокета вдигах..сухо е.
                Благодаря
                при мен беше се пробил радиатора на парното

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от emil georgiev Покажи съобщение
                  при мен беше се пробил радиатора на парното
                  С разглабяне ли го откри,или се събираше течност около филтъра?
                  А лепили го,или нов?
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #10
                    Мойта губи също и само като я изгася, веднага почват да се запотяват всички стъкла, но все нямам време да я заведа да я видят.
                    Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от achkar Покажи съобщение
                      Мойта губи също и само като я изгася, веднага почват да се запотяват всички стъкла, но все нямам време да я заведа да я видят.
                      Леле при мен е същата работа !!! Много малко го хаби , но това с потенето е доста неприятно !
                      Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                      Comment


                      • #12
                        И при мен е много малка загубата, но е наистина неприятно. Някой да има предположения къде горе-долу може да е пробива при тези симптоми?
                        Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
                        Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

                        Comment


                        • #13
                          Ако не се запотяват стаклата вътре в колата най вероятно при толкова много липса на антифрис проблем гарнитурата на главата и го изгаря. Проблем не я карай

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от krasivl Покажи съобщение
                            Ако не се запотяват стаклата вътре в колата най вероятно при толкова много липса на антифрис проблем гарнитурата на главата и го изгаря. Проблем не я карай
                            Поти се и още как все едно съм в сауна,явно ще се разглабя радиатора на парното
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #15
                              И моита го хапва по малко
                              Alfa Romeo 166 2.4JTD 136 HP

                              Comment

                              Working...
                              X